Facebook Pages

Monday, October 28, 2013

kehidupan

1 comment:
Banyak fasa-fasa perubahan dalam hidup aku tahun ni.. ada yang menggembirakan.. ada yang mendukacitakan.. Alhamdulillah masih mampu tersenyum disebalik tangisan yang disembunyikan.. Ketentuan Allah itu pasti. Kita manusia hanya mentadbir.. Yang menjadikan, Yang mencipta hanyalah kepada Dia.
Dan Aku antara kalangan orang2 yang diuji,, Alhamdulillah..  Yang pastikan setiap apa berlaku pasti ada hikmahnye.. Dan kalau kita sentiasa berbaik sangka pasti akan nampak hikmah tersebut. Alhamdulillah..

" Allah menguji hamba2 nya mengikut tahap kemampuan mereka "

Kepada blog, sorry tak berupdate.. masa mencemburui kita..

Wednesday, October 2, 2013

congratulation hubby : 1st runner up

No comments:
 tahniahlah niceuncle.. menang lagi pakcik ye.. haritu 1st runner up for badminton tournament.. kali ni tempat yng sama untuk ping pong plak.. hebat2.. tapi awat x dapat no satu.. gambar bawah ni semua cilok gambar en suami je,, pn isteri tak tgk pun.. sokong dari rumah sambil membuta dan tgk tv..hehe

peace

kawan2 WD yang bertanding

tu dia.. niceuncle ku sdg beraksi... yeehaaaa

dapar duit ngn piala

pemenang-pemenang

mereka yang bertanding.. see x ramai kan.. patutlah pelik, apsal en suami boleh menang.. padahal esok nak lawan hari ni baru practice.. tapi kalau dah nama rezeki x kemana kan.. semangat kesukanan en suami ni.. ke tamak?? hahaha semua sukan dia nak join.. ehhh yang lelaki pakai baju hitam seluar merah tu cam awira plak.. tapi bukan..rambut dua serupa je.. oklah.. setakat itu je... daaaa