Post Terkini

Friday, September 11, 2009

Suke2

Answer only in MALAY!

1. Bekas kekasih saya adalah:
suamiku tercinta

2. Saya sedang mendengar:
bunyi kipas berpusing

3. Mungkin saya patut:
tido...

4. Saya suka :
lepak2 ngan suamiku

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sesiapa yg blh berkongsi susah dan senang

6.Saya tak paham :
knp korg2 sume suka jaga tepi kain org

7.Saya kehilangan :
kegadisan ku (hehe tp dgn cara halal tau)

8.Ramai yang berkata :
muzai pakai krim muka ape ek??

9.Makna nama saya :
perhiasan (menurut ustaz bhs arabku ketika di ting3)

10.Cinta itu adalah :
perkongsian segala2nya antara 2 hubungan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
bekerja dengan tekun

12.Saya akan cuba :
menjadi isteri yg solehah

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sehingga ke hujung nyawa (sampailah kita dibangkitkan semula)

14.Telefon bimbit saya :
dh x penting lagi sejak kawen

15.Bila saya terjaga dari tidur :
akan bermalas-malasan dahulu

16.Saya paling meluat apabila :
ntahle...xtau

17.Pesta/Parti adalah :
boleh tak tukar ayat pesta/parti tu dengan jamuan/majlis..br leh aku jawab

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
hmm...ape ek???tolong jawabkan

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa bercinta (tp skrg lgi seronok..hehe smbil buat muka gatal)

20.Hari ini :
dikhabarkan dengan kematian allahyarham Tok Jiman

21.Malam ini saya akan :
pulang ke kampung

22.Esok pula saya akan :
ala..nk balik puchong..

23.Saya betul-betul inginkan :
hidup bersama (full time dengan suami tersayang)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
xde ape2 pun yg berubah diwajahku

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tesco n giant (semenjak berkawen kt sini jela aku shopping)

26.Makanan Barat atau Jepun :
asal sedap dimulut

27.Bilik yang terang atau gelap :
mane2 pun bleh

28.Makanan segera adalah :
memudaratkan kesihatan(berazam untuk mengurangkannye)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
knp?

30.Siapa yang anda nak Tag?
xde sape2 kot..kalo rajin copyla sendiri eh

No comments: