Post Terkini

Tuesday, August 14, 2012

Baju raya

apa kena mengena baju raya ngan gambar nikah ni ek...hmm aku pun confius.. tp gambar nila penaik semangat untuk beraya tahun ni..almaklumlah tahun ni kitorg x beli baju raya.. cadangnye nak pakai baju nikah je..alhamdulillah dah try pakai baju nikah, so badan ni masih selamat untuk disarung baju 3 tahun dulu..feeling cam pengantin baru raya nanti..barula best..hehehe.. lagipun pas raya ni kitorg nak proceed iui kat lppkn so selagi boleh jimat haruslah jimat kan.. pada kengkawan ttc yg sudi baca blog suam suam kuku ni doakan kami suami isteri ye.. dapat satu kami terima dengan seadanya..kalau dapat empat lagi berbaloi2 dengan penantian ni..
ehhh apa aku melalut daa... ok sempena puasa yg bakal ke penghujungnya, semoga kite semua mendapat puasa yang sempurna walaupun terasa diri ni sangat la tak sempurna menyempurnakan ibadah puasa.. berusaha untuk menjadi yang terbaik..moga tahun depan bertemu lagi dengan ramadan ini..amin.. selamat hari raya utk semua muslimin dan muslimat..

3 comments:

AnneRaini said...

Insyaallah adalah nanti..kalo 4 aku nak satu..hehe Mahal ke buat IUI tu?

Salmi Khairil said...

insyaallah, doakan saya juga..moga ader rezeki zuriat buat kita..saya next temujanji bulan 10 nanti..lambat sikit kat hospital kerajaan nie..

muzai said...

anne: amin...mahal x mahal aku kna la spend dalam rm 2k gak..huhu..doakanlah aku eh
salmi: salam kenal..owhh kite sekapal ye.. Moga dipermudahkan kan ye niat kite:)