Post Terkini

Friday, March 1, 2013

Suara hati rakyat PRU 13

korang2 sume dah layak mengundi ker?? dah pernah mengundi?? pada sape2 kelahiran 80-an dan kebawah of coz mmg dah layak kan.. termasuklah aku.. huhu pernah ter miss untuk mengundi tahun 2008 dulu.. almaklum masa tu duk penang.. cuti sehari esok ada kelas.. mmh x berbaloi la utk balik.. huhu.. tp excited tetap ada.. puas kitorg duk depan tv nak tau result mengundi..

so tahun ni Insya Allah musim mengundi bakal tiba.. tapi kan... aku x tau nak undi mana.. kerajaan or pembangkang.. ada kata keje gov haruslah menyokong gov.. kerajaan yg bagi gaji.. tp aku ni bukan ada kepentingan pun.. huhu.. nak x berminat pada politik.. bak kata abg ipar aku, politik tu tak kotor yang kotor ahli yang terlibat dalam politik, means yg x berapa nak bagusla.. berdasarkan konsep itula, aku suka untuk mengundi pasa sesapa yg dah buat kebaikan pada masyarakat.. bukan atas tiket org tu parti apa..

so mesti ada yang kata , kalau stail aku mcm ni ibarat lalang.. tul tak?? hehehe lantak korang la.. aiman x kisah.. yg penting tahun ni x pasti dapat mengundi atau tak sbb haruslah menemani en suami utk mengundi di kg halaman beliau kan..  nanti2 pas tukar alamat kt s.alam ni baru dapt mengundi la gamaknye.. so kalau kat sini i taula nak menyokong mana..hehe sebab dapat melihat penglibatan wakil2 rakyat yg kononnya dicalonkan oleh rakyat.. padahal rakyat cuma diberi pilihan untuk mengundi, parti yang mencalonkan siapa yg boleh bertanding.. hehehe..

ini adalah pandangan peribadi aku ye.. xde berat sebelah mana2 pihak... so jgn nak emo terlebih..

ok..  nak info lebih lanjut..leh tgk suara hati rakyat atau klik sini
Post a Comment