Post Terkini

Monday, November 23, 2009

Minggu koko & rakan muda (part 3)

***Latihan kecemasan***

Latihan kecemasan sekiranya bayi tercekik...



Byk step dia..hehe tp aku dah lupa...apapun patung ni bkn cm patung biase...berat cm baby betul jerk rasanye..


Yang ni plak kalo ade org pengsan..Prosedur?? Cm biasela yg korg2 tau





Arghhhhh...jgn terkejut..x real pun.. budak2 st John yg duk menempel2 bendalah ni sampaila jd cm ni...



Ok guys.. itu saje utk kali ni... sbnrnye byk lg aktiviti yg dijalankan seperti pameran jenayah...mase ni br aku knal jenis2 dadah.. sumpah x tipu kalo ditunjukkan lagi pade aku bende2 haram tu skrg ni confirm aku x kenal..iyela, ade yg bentuk cm kaca, panadol biase, cm daun kering pun ade.. Bila pk2 balik, patutla ade jugak insan2 malang yg tertipu dan ditipu oleh pihak yang x bertanggung jawab..(feel sorry for them)..
Pemeriksaan kesihatan pun ade gak, tgk tahap BMI, kolestrol n tekanan darah.. Aku cm biase memegang rekod BMI underweight.. Anyway, after meet their doc@consultant im feel happy..coz she said that is a normal. Anugerah dari Tuhan..jgn risau sbb aku xde sejarah penyakit dr family n selera mkn pun ok..hehehe so org di luar sana jgn dok bising aku kurus k.. yang penting sihat...
D last, selain galah panjang byk lg aktiviti yg kitorg jlnkan like as bt seremban, congkak, dam aji, layang2 d mcm2 le lg.. Really enjoyed in that dat.. Until we meet again...Daaaaa...
Post a Comment