Post Terkini

Friday, April 15, 2011

Gila Seks

weehuuu... ini bukan kisah dongeng tp benar2 berlaku.. lebih kurang 7.05 pm di flat ku sendiri.. masa dan waktu daku selalu tiba di rumah.. memang gila, b****, xde akal dan macam2 lg la... hmm umur dlm lingkungan 20-an aku rasa..
alkisahnye, bila sampai umah naik la tangga flat tu nak menuju ke rumah.. pegi kat peti surat, tgk2 kot2 la ada surat.. tp xde, ok teruskan je jln smbil memandang ke bawah.. sekali masa aku angkat muka ada satu badan.. aku nampak badan dulu.. pastu terus tengok muka dia.. pakai helmet ngan sweater.. oh my God.. baru ku perasan dia tgh mel****p kat situ.. xde muka malu langsung.. slamber je pandang aku.. owhh sib baik aku x nampak dia punya.. cuma nampak cam dia dok g*****g anu dia.. sebab aku tgk muka je..
x terkata apa.. dah sumpah seranah tp hanya terkeluar dalam hati je.. terus naik tangga laju2 ketuk pintu rumah.. dan dari tanggu tu dia mmg nampak aku nak masuk rumah.. tp lantakla x toleh belakang lagi.. masuk2 terus bagi tau adik ngan en suami.. mmgm sgt2 b***h la org tu.. kalo dah desperate sgt pegi kawen la.. xde agama apa..
hmm sib baik la aku x nampak anu dia.. kalo x bikin kurang pahala puasa aku je.. bodoss punya jantan.. sapela malang jadi awek ko ekk..
kla, tu je luahan kali ini.. minta2 dijauhkan la kite dari ancaman dan anasir2 org pendek akal..

***moral of the story: jgn suka tgk blue film, salah satu kesannye cam ni la.. muda2 dh bengap***


Post a Comment