Post Terkini

Wednesday, October 2, 2013

congratulation hubby : 1st runner up

 tahniahlah niceuncle.. menang lagi pakcik ye.. haritu 1st runner up for badminton tournament.. kali ni tempat yng sama untuk ping pong plak.. hebat2.. tapi awat x dapat no satu.. gambar bawah ni semua cilok gambar en suami je,, pn isteri tak tgk pun.. sokong dari rumah sambil membuta dan tgk tv..hehe

peace

kawan2 WD yang bertanding

tu dia.. niceuncle ku sdg beraksi... yeehaaaa

dapar duit ngn piala

pemenang-pemenang

mereka yang bertanding.. see x ramai kan.. patutlah pelik, apsal en suami boleh menang.. padahal esok nak lawan hari ni baru practice.. tapi kalau dah nama rezeki x kemana kan.. semangat kesukanan en suami ni.. ke tamak?? hahaha semua sukan dia nak join.. ehhh yang lelaki pakai baju hitam seluar merah tu cam awira plak.. tapi bukan..rambut dua serupa je.. oklah.. setakat itu je... daaaa

Post a Comment