Post Terkini

Tuesday, April 14, 2015

Surat cinta

Godek-godek pc aku terjumpa gambar ni.. Saja aku snap buat kenangan.. Biasalah aku, kang nak mencari selalu terlupa kat mana aku simpan.. Hehe surat cinta dari pelajar tahun lepas.. terharu..hahaha.. malu pun ada...  Harapan aku semoga student aku jadi orang yang berjaya.. Sayang korang ketat2.. 
surat cinta
Surat cinta
Tapi kelemahan aku, makin tua makin susah nak mengingat nama pelajar.. stress wehhh.. Terutama budak2 perempuan.. Nama-nama diorang..perghhh mengancam abis memang mudahhhhhhhhh sangat nak mengingat..
Sapa2 yang membaca bakal dapat anak pempuan, jgn bagi nama susah2 tau..Sedih tau cikgu tak ingat nama pelajar.. Rasa bersalah sangat.. Sian diorang, mesti dalam fikiran fikir cikgu tak kenal diorang.. Tu pasal kalau tetiba panggil ada statement " eh , cikgu tau nama saya???" dengan wajah yang bangga plak tu.. Cikgu pulak rasa bersalah sebab ramai lagi nama bebudak yang dia tak ingat.. merujuk pada aku la tu.. Klah..nak tdo.. nite
Post a Comment