Post Terkini

Wednesday, March 14, 2012

Menu semalam

sambal ayam kfc

sayur campur dengan kentang kfc

apa kehal ada kfc kat belakang tu.. alkisah, encik suami beli kfc yang combo.. ada 6 ketul ayam ngan 3 bekas wedges.. almaklumlah kitorg ni berdua je.. makan pun cuit2 je.. nak dijadikan cerita semua ayam tu bahagiad dada..non ada wing or drumstick.. so dari membazir buatla sambal ayam..huhu sib baik ok je rasa dia.. xde pun rasa kfc.. tang sayur plak, wedges tu ada lagi satu setengah bekas.. alang2 masak sayur, campurkan la sekali.. sedap apa..

sayangnye, memandangkan semalam berpuasa ganti xdela mentekedarah banyak sangat.. so sayur tu simpan dalam peti.. ayam plak, x sempat nk simpan dah dingap oleh askar2 dermawan a.k.a semut.. so bye bye jela.. lagi2 hari ni puasa, rasa terliur je tengok sambal ayam tu..huhu..tapi xpela..

so dalam rancangan hari ni berbuka nak makan western.. coleslaw dah siap.. mashed potato pun dah siap.. tinggal nak masak menu utama je petang ni.. emm agak2 kalau makan ngan pasta sekali boleh ke tak?? ke perut meletup..sebab empunya badan hantu pasta.. lagi2 dengan sos prego traditional..memang mengancam abisla.. xpela, keputusannya..tunggu.... berdasarkan kerajinan dan semangat memasak..
Post a Comment