Post Terkini

Monday, August 3, 2015

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang..

Alhamdulillah.. Rabu last week telah dianugerahkan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang di SUK Selangor. Cadangnya pergi sama-sama ke SUK tapi memandangkan aku lambar sampai..padahnye gigihla aku drive sorang-sorang..cuak sehhh..sebab aku bangunan SUK pun x pernah sampai..lokasi pun tak tau.. Thanks to en somi sebab suruh bawa Ipad.. bolehlah aku guna waze..


bergambar selepas majlis
jumpa ngan member CPD, fadzlin.. Tahniah lin
bersama pengetua.. Tn Haji pun dapat APC gak
Perasaan aku.. hmm x tau nak kata apa..suka pun ada..cuakk pun ada..lebih banyak biasa2 je.. Harap-harap aku dapat APC ni berdasarkan kelayakan aku.. Sbb ada gak dengar bunyi belakang-belakang x puas hati yang baru berkhidmat dapat.. Huhu aku pun sebenarnya x pernah berharap sbb x suka naik pentas..Haha nanti habis kaki tangan semua sejuk.. Tapi kalau gaji naik aku suka.. cuba bagitau aku sapa yang x suka gaji naik..

Apapun ucapan terima kasih kepada pihak pentadbir dan mana2 pihak yang mencalonkan nama aku.. Alhamdulillah tahun ni rezeki aku.. dan lagi best kawan se'posting' masa kat SAS dulu pun dapat gak tahun ni.. Tahniah nieda..  Nieda memang layak..hehe.. Huhu kan best kalau dapat naik pentas sesama.. Tapi nida kt kuala langat, aku plak petaling..

** mood nak pindah masih ada sebab saya x suka drive jauh2 (jauh-jauh pun 15-30 minit je pun).. hehe kalau dapat depan rumah lagi syiokkk.. apsal la rumah baru ni area ppd klang..huaaaaaaaa**