Post Terkini

Wednesday, August 12, 2015

ceritera raya.. Family hubby

Raya dah nak abis.. Baru nak letak entry..Abiss nak buat macam mana..penat wehhh nak menaip..nak tengok laptop pun rasa penat.. Tapi memandangkan peminat setia aka en somi dah bising suh update sampai aku muak nak dengar.. so gigihkan lah mengupdate... punyala mencari2 gambar dalam hanphone dia utk masuk dalam blog ni..

So, raya ke 3 turn belah somi.. Semuanya berkumpul kat rumah arwah apak n mak.. Esoknye terus jenjalan raya kat rumah adik beradik somi area segamat n jementah.. 


Baju raya berulang..dah raya ke empat kau.. ulang pakai balik la.. x mampu nak beli banyak pasang wehhh.. Ohh location di rumah pak long

lepas rumah pakling kitorg terjah rumah acik plak..tapi en somi xde ambil gambar plak nye... lepak2 kejap pas maghrib terus ke rumah uteh..
budak degil kena hempap ngan tong gas.. mujur ada tukang urut.. bang man..hehe.. menjerit2 si nazrul menahan sakit.. 
yang lain duk perati je la si nazrul sambil gelakkan dia.. abiss..tu je mampu kami buat..kihkihkih
Anak pertama vs anak bongsu.. ada rupa tak?? yang penting lakiku nampak sungguh anak manjanya..

 Alhamdulillah dapat berkumpul untuk tahun ni.. yang x dapat jumpa uda dgn kakak je.. Hmm okah.. niat dihati nak up entru 3-4 post sekali gus.. tapi x larat la plak.. minta maaf ye kekanda..nanti adinda update lagi.. nak titon dulu..zzzzzzz


Post a Comment