Post Terkini

Wednesday, July 27, 2016

#Riang Ria Raya 1 Syawal : Part 2

Huhu Syawal dah nak abis.. Baru dan nak update lagi gambar.. Memang sekarang ni x menyempat.. Naik je cuti dengan macam2 program tambah exam lagi memang bye2 la ngan blog ku.. So kali ni sebab tdo awal so bangun kul 12 am siapkan keje sekolah yang tertangguh sampai sekarang  xtdo2..  Nanti keje mau kepala aku ting tong ngantuk..Hehehe.. lagi2 bila budak exam ni..

Oklah malas nak cite.. meh nak share pic dari camera laki kak lang plak..abang izat..


4 beradik
Ni la my siblings.. 2 lelaki tu n yg pakai tudung merah tu single.. Ada yang nak masuk line tak?? Hehe
Mak n abah.. Malu2 la hai suh amik gambar berdua.. Suh abah peluk mak tak mau.. Last2 masing2 amik cucu jadi penyelamat.. Huhu

2 adik2 aku yang single.. Sorang lagi dah hilang.. Nak berak katanya.. Padahal macam aku x tau peel dia.. Yg laki sorang ni pun mujurlahh.. Kalau tak punyalah payah nak amik gambar..

Tuan rumah 
Wani & Wan & Hasya

Fidah & Adzmil & Adam

Kak lang & Abg Izat & Anak2

Berlatar belakang rumah pusaka Arwah Uwan..

Ni aktiviti malam raya.. Punyalah jenuh nak perabih bunga api... Berkotak2 abah aku beli.. X abis2.. last2 suruh diorang bawa balik kg kat perak..

Alhamdulillah selesai cite raya pertama.. Raya pertama pas sembahyang raya terus serbu rumah cik mail, pak lang n mak ngah.. Tu pun balik2 umah je terbongkang aku anak beranak sampai asar kau..  Raya ke dua plak terus ke segamat.. Abah plak menuju ke batu pahat rumah Angah,. Angah tahun ni x balik. kena keja..

No comments: