Post Terkini

Wednesday, August 10, 2016

Campak belakang: Jalan raya belah segamat

Assalam.. Tak acila kan cerita raya belah aku je.. belah somi takde plak. So hari nak update plak entry yang satu ni.. Tapi itulah.. selalu raya pertama je  yang syok bergambar.. Raya kedua x dan dah nak amik gambar..

Hari raya kedua bergerak pergi ke segamat.. Perjalanan kami untuk raya ke segamat ni agak penat gak.  Balik kampung dan tido sehari kat rumah arwah apak n mak di Jementah. Esoknya singgah segamat baru rumah acik.. Kemudian terus ke Felda Kahang di Kluang rumah uda.. Habis di Kluang patah balik ke rumah acik.. Kitorang tdo semalam kat rumah acik.. Esoknya plak patah balik ke Jementah menyinggah rumah Pak Long.. Sementara tu singgah rumah kawan bang man n makan kenduri kat kampung.. Akhir sekali ke Nyalas, Melaka rumah kakak plak..
Huhu memang penat tapi sangat berbaloi.. Iyelah raya kan sekali.

Rumah uda tu raya ni baru kali ke dua sampai.. 5 kali raya tak menyinggah.. Hahaha sampaikan encik somi berkali2 kena sindir ngan laki uda kata dia bukan adik uda.. Hehehe.. apa nak buat..senyum ajela. Tapi yang penting babat uda sedapp..  Suka aku makan..

So layankan jelah gambar yang x seberapa dan x semenggah ni ye..

Suka la mira dapat join abang2 main bola

budak excited dpt naik kete roda

Kat rumah uda

Makcik & anak buah bergandingan

Acik (tudung pink) & en somi.. Yang lain2 anak buah en suami

si comeii mata sepet ummi
Melantak di rumah acik..
Yeehaaa.. akhirnya siaplah entry asal boleh aku ni.. buat kenang2an kemudia hari.. baru boleh terkenang suasana raya..
Post a Comment