Post Terkini

Saturday, August 27, 2016

Majlis makan malam penghayatan kemerdekaan

Alhamdulillah selesai sudah majlis makan malam penghayatan kemerdekaan.. Settle satu perkara.. Seawal jam 6.30ptg dah bersedia di meja pendaftaran andai kata ada yang nak mendaftar awal walaupun masa pendaftaran bermula 7.45 malam. Almaklumlah kami yang menurut perintah.. Majlis makan malam ni bertujuan untuk mengutip dana bagi mempersiapkan kelas-kelas SPA 21 untuk fasa 2. Alhamdulillah penjualan tiket sangat menggalakkan..Full house orang kata.


Barisan AJK pendaftaran
Tak ramai lagi yang datang.. bolehla bergambar
Lebih kurang 2 jam di meja pendaftaran akhirnya dapat juga masuk ke dewan.. Berpeluh duduk kat meja ni disebabkan aircond dalam dewan tak sampai ke luar.. Patutnya sediakan la kipas kat luar ni kan.

Amik gambar lepas makan.. 
Dan lagi..
Ni kat luar dewan plak..
Aku dapat join sampai kul 10pm je.. Sempatla dgr Hafiz Hamidun mengalunkan zikir.. Hafiz ni kat luar biasa2 je tp kalau tgk kat gambar n tv ensem plak..Hehehe..  Slot ustaz haslin aku x dapat join.. Tak berani la hai nak balik lewat2 sangat.. Dah la drive sorang2.. umah jauh plak tu.. Smpai umah pun tadi jam 10.45pm.. Kalau balik kul 11.00 lagi sereemmmmm.. Smpi tadi pun en suami n mira dah tdo.. Sedihh... sob sob.. sebab xde sapa nak jemput depan pintu.. Mira pun demam plak hari ni.. En suami plak baru kebah demam.. Sian diorg..

Apapun thanks kepada kengkawan, penyumbang2 dan pembeli kerusi & meja atas sumbangan korang menjayakan makan malam amal ni.. Moga Allah memberkati. Aminnn

Post a Comment