Post Terkini

Friday, March 19, 2010

Perihal helmet..

almost weekdays bukak blog ni but dunno what to post.. at last bersamaan 19 feb 2010 ade gakla bende nk dikecohkan.. ala pasal helmet je pown.. aku sgtla kagum nengok awek2 kat luar sana pakai helmet.. cm mano tah diorg pakai..muncung tudung elok je dr awal pakai smpi akhir. xde pun terlipat sana sinun.. tp awatnye bile aku pakai hancus..mula2 pakai okla tp sekali motor tu bergerak n terhenyak sket..dushh..terus muncung tudung aku ditekannya..adakah kepala aku ni terlalu kecil atau helmet tu yang terlalu besar?? ala aii..xde jawapan sbbnye dh banyak helmet dah aku pakai hasilnye tetap sama..
td g subang naik motor ..setengah jam je pun dr kinrara ni haa... alahai, ponatnye kaki den ni haa.. dh lama x exercise naik motor..heheh.. tetiba tpk cmno la den boleh sanggup bonceng dia dr kl ke s.alam zaman cinto cintun.hahaha cinta punya pasal lautan api sanggup ku redah.. x gtu..tp apapun thanks to my lovely husband sebab sanggup la berulang alik dr rumah - k.jaya - rumah - subang - rumah - k.jaya.. malang sungguh u dapat isteri x pandai bawa kete ni..nanti2la i beranikan diri ye.. watpe g subang??? hmm sbb nk amik bende alah yg boleh membuatkan daku pegi ke mana saja...hopefully la..itupun kalo duit menimbun cm gunung.. paham ke korg???

Post a Comment