Post Terkini

Thursday, November 22, 2012

congratulation erin..

Alhamdulillah akhirnya budak kecik ini telah disunting orang.. oppsss tak boleh kata budak kecik..bila dah kawen tu maknanya mmg dah besarlah..dah tak remaja lagi kan.. akhirnya adik kesayangan Norazrin Haroun dah pun jadi bini orang. tahniah erin..semoga menjadi isteri terbaik untuk suami mu :)..
Dapat sekeping gambar dengan pengantin manis ni pun jadila..kami suami isteri sebenarnya terkejar2 nak ke jementah utk ambil anak buah untuk diculik bawa ke KL.
hehehe...syok sungguh tengok orang bersanding ni...rasa nak jugak lagi sekali
tahniah sekali lagi..moga dikurniakan zuriat secepatnya nye..dah g honeymoon kan...heheheh
Post a Comment