Post Terkini

Wednesday, December 3, 2014

I'm sad

sumber : google
Ye.. sekarang aku ngah bersedih..Sedang dalam proses mengubat luka.. Sampai hatinya dia.. Aku xkan sesekali maafkan dia dunia akhirat. Betul, orang selalu kata redha..tp aku tak boleh redha apa yang dia buat kat aku.. Aku harap satu hari dia nanti dia rasa apa aku rasa.. Aku tak kan doakan kebahagiaan dia..Sesekali tidak.. Selagi hati aku ni tak terubat selagi tula xde kemaafan dari aku. Tak kan halal sedikit pun apa yang aku dah buat demi dia.. 

Hati jahat aku sedap bercakap.. biar dia susah, biar dia alami saat2 yang menyakitkan dia.. biar dia x bahagia.. Bunyi kejam kan.. Yeayy memang kejam sebab dia dah permainkan perasaan aku. Aku memang harap yang x baik-baik je pada dia.. Aku tak redha.. 
Post a Comment