Post Terkini

Friday, January 1, 2016

Jom holiday : Kota Kinabalu (Day 3 : part 2)

Alhamdulillah.. Sampai sudah di KK. Terus check in di hotel Shang Ri La.. Lepak2 kat bilik before hunting for food.. Target aku malam ni nak makan malam kat pasar Filipina.. Nak cari kerabu letup2.. Sedapp wehh.... Tak larat nak mencari2.. pergi mana yang mudah je n confirm sedapp.. 


Kerang ni besar gilerrr

Pelbagai pilihan yang ada,, Aku mencari kerapu tapi x jumpa..Kempunan wehh

yang siap dibakar
ketam dah licin, baru lobster sampaii..
ni yang paling win..penambah selera aku..
Lepas makan, jalan2 sekitar pasar... Hmm tapi kali ni tak berperasaan plak nak membeli2 mutiara.. Maybe sbb badan pun x berapa sihat.. dok pikir nak tdo je.. En suami pun demam2 sakit badan... so mencari barang2 pesanan je lah,..


Memilih kopi tenom..

Habis membeli..kitorang terus zass balik hotel.. Esok nak pergi pulau plak.. kenalah rehat awal.. Sihatkan badan.. Ok next entry...


** dapat anak buah baru...yeayyy baby new year.. Alhamdulillah.. x sabar nak gomol
Post a Comment