Post Terkini

Monday, March 28, 2016

Zoo Melaka

Hohohoooo.. Lama gila wehh tak pergi zoo.. last pegi zaman degree dulu.. Pastu dah kawen nan hado la nak menyinggah ke zoo.. Anak pun xde mmg x kuasa la nk pergi zoo..  Pegi kat sini pun sebab diajak twin.. Nak bawa izzul n ilham tgk rimau katanya.. 

So orang x pernah pergi Zoo memang rasa sakit hati.. Zoo Melaka tu besarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gila rupanya.. Kitorang plak tak tau ada khidmat trainnnnn... Waaaaaaa menangis aku menapak.. Dengan panas nye.. Si mira plak mula2 jer celiknya..tengok 2 3 binatang terus lena tak sedar apa... Perghhh umi abi dia yang pengsan nak cepat sampai..Fuhhhh berpeluh ketiak masing2.. wakaka...

Masa ni celik lagi...
Dia pun ngantuk sudahhh
Dah lena dah budak kecik ni..  
zoo melaka

Mira tdo je.. kitorg terus jalan laju2 nak balik..wakaka xdela nak menyinggah tangkap gambar penghuni zoo bagai..  Orang dah lama xde baby.. mana ada nafsu nak g zoo wei... Kebetulan si yuzan n ise ajak.. baru la memasing bercakap " Alamak, pasni kena selalu la g zoo.. Kang x pasal2 si Mira ni x kenal plak rupa zirafah" Tapi sabar ye nak..tunggula pandai jalan laju dulu..Ummi abi x larat nak dukung la..Heheh..

Post a Comment