Post Terkini

Tuesday, March 29, 2016

Fantastic Malaysia Food Festival FMFF

Ahad lepas aku pergi FMFF.. Fantastic Malaysia Food Festival.. Kebetulan je.. Sebab baru abis kursus pengawas kat sekolah.. Saje nak jalan2 before balik..  Aku pun x tau sangat pasal ni.. en hubby yang gtau ada festival kat sini..

Lengan je.. x ramai pun orang.. Maybe sebab dah lewat petang kot.. Semua dok rehat kat rumah. Almaklum Isnin kerja
En somi singgah kedai ni.. Beli Nachos Grill Lamb.. Dia kalau nampak kambing memang bersinar wajah..
Kami di FMFF.. Sian Mira.. Ngantuk dia tu..

Yang ni paling best.. Jumpa kawan sekampus..
Aku bila en suami kata nak datang sini mmg aku target nak cari member aku ni.. Ternampak dia update buka booth kat sek 13.. Tp x tau kedai mana.. Sekali ternampak dia layan pelanggan.. Apa lagi ambil peluang.. Mmg xde msg ke call ke bgtau nak datang.. sebab aku xde no dia, dia pun xde no aku. Hehe kitorg setakat follow insta ngan fb je.. Masa smbg study kat usm dulu ada gak bertembung sebab dia keje sana..hehe

Dia pun dulu tulis blog gak.. So dari situlah aku update pasal dia..  Kitorang pun xdela rapat mana.. Tp alang dah kenal dari diploma lagi haruslah support kan.. Bangga tengok kawan2 mengorak langkah berbisnes.. Aku je masih macam ni.. Hehehe.. Good luck ye mcha..  tu ada banner dia.. sila la follow instagram member aku ni ye.. bigncool_


No comments: