Post Terkini

Friday, June 3, 2016

Congrats Tiana & Husband

Tarikh : 15.04.2016
Hari : Jumaat
Tempat : Kg Serting Ulu

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.. Akhirnya sepupu seusia aku menamatkan zaman bujang dia.. Happy for her..Buat Jumaat malam kau..  Bukan hari cuti plak tu.. Gigih aku n en suami menghadirkan diri.. Iyelah habis keje pun kul 6.40 pm.. Smpi umah dlm 7.20 gitu.. Meroyan aku suruh tok laki bawa kete lelaju.. takut2 tak sempat tgk cousin aku ni nikah.. Hahaha tapi aku pun lupa dapat tgk ke tak sebabnya bukti kejadian xde.. Memori aku ni pun makin lama makin longgar.. So jom aku kita tengok gambar2 sepupu aku yang cantik ni  Serius aku teruja.. Cantik gilerrr beb.. Pada aku la.. Jelesss wehhh..


Sesi bergambar.. Sweet gitu.. 
Senyum malu2 sang lelaki
Bergambar bersama keluarga besar pengantin lelaki
dengan perempuan belah lelaki plak
Ngan aku n my sis.. Muka pucat x bermekap.. Baju pun dari sekolah.. Bandingkan plak ngan cousin aku.. Muka segar je kau.. Tambah plak dengan mekap cantik... Haishhh ni yg x gemar bergambar dgn yg cantik2 ni..hehe..
Menarik nye majlis sepupu aku ni.. cuma majlis nikah n makan2 je.. takde majlis resepsi apa semua.. Habis nikah tetamu makan pastu balik.. Nahhh.. memang simple kan.. Tapi aku suka konsep ni.. Buat malam so tetamu akan datang awal, lepas makan terus balik.. Hehehe xdelah melepak lama2 mcm kalau buat siang kan.. Kalau ada pun cuma sedara mara n kenalan rapat je..

Lagi satu tunaikan yang wajib, kurangkan pembaziran.. Iyelah kalau bersanding bagai nak  rak kena sewa pelamin lagi.. Catering plak smpi dua kali.. Memang aku salute abis kat sepupu aku ni.. Tak ramai yg nak buat wedding simple mcm ni.. Tp sangat bermakna pada aku..Cousin aku of coz la kan.. Yang penting telah halal.. hehehe..

Ohh ye.. tirai belakang tu diorg diy je tau.. jimat pun jimat.. yang penting cantik..
Habis citer.. So aku ucapkan selamat pengantin sebulan lebih pada korang..hehe.. Semoga hubungan sentiasa dilimpahi rahmat  dari Allah dan dikayakan dengan rezeki zuriat.. Aamiinn..

** berharap adik bongsu aku pun konsep nye seperti ini.. senang kakak kau dik.. x penat..hehehe
** entry kebanyakan adalah backdated sebab aku memang x sempat nk jenguk blog n menulis entry..

No comments: