Post Terkini

Saturday, June 4, 2016

Mr.Dakgalbi

HariAhad bila tah.. En suami dpat call.. En Khairul Hisam suruh datang Damansara..  Ajak makan kedai korea.. Haishhh kalau dengan diorg ni memang ajak kedai2 yang kitorg x pernah jejak pun.. Kali ni Mr. Dakgalbi..

Mr Dakgalbi
Kitorang kelewatan.. So makanan sedang diperhabisi.. X dan nak snap gambar.. Yang pan dalam pic tu untuk izzul n ilham..
Bukan aku.. My twin n younger sister
Haa ni baru aku nan twin.. Ok aku gemokkk.. Faham..
Oang kenyang tapi x besar2.. Laki aku la tu..
Total?? Rm 180++  Aku tak tau la harga dia berbaloi2 atau tak.. tapi nasi dia memang pedas.. Bukan pedas orang Malaysia eh.. Ada masam2 gitu.. Tapi boleh diterima tekak dan pada aku sedap.. Boleh datang next time..Tp untuk dtg berdua memang tak la.. Faham2 la aku bila dengan tok laki perut jadi kecik.. So lebih baik elakan daripada terjadinya pembaziran..

Owner dia origin from korea..cerita lain?? Aku dah tak ingat.. Tapi aku boleh recommend pada kengkawan yg suka makanan Korea.. Leh la cuba.. InsyaAllah x nyesal..Ada sijil halal..  Nak cari Mr Dakgalbi ?? Korang g je serbu Citta Mall.. kat dalam tu la lokasi dia..

Haishhh tetiba teringat plak menu tu.. Terliur plak.. mau ajak en suamikah??? Hehe.. Niceuncle kalau baca entry ni..nak repeat lagi tak?? ajak la sesapa join..hehe
Post a Comment