Post Terkini

Friday, June 10, 2016

Kedai hasil laut Jamilah

Dari Virgo Resort kitorang terus gerak ke kedai hasil Laut Jamilah.. X tau tempat tapi waze kan ada.. Kengkonon on the way ke sana nak la menyinggah tengok pameran TLDM.. sebab mmg akan lalu kem diorang.. Tapi kannnnn... Mak oiii ramainya umat.. Itu ok lagi.. Tp memandangkan kereta plak nak kena parking jauh ditambah plak nak menapak dalam keadaan matahari terik so hasrat dilupakan.. X sanggup wehh..  So teruskan lah perjalanan...

Yeayyy dah sampai
Tapi buka yang ni..Ni aku tumpang bergambar je.. Kena ke depan sikit arah makcik2 yan bertudung tu..
Bukti aku dah smpi.. Abaikan pencahayaayang x cantik..
Antara hasil jualan
Banyak gak kitorang memborong kat sini.. Almost RM90 ++ la abis. Mahal ke murah aku kurang pasti.. Sebab dah dicadangkan kitorang supaya membeli kat sini..heheh.. Tp sempat la jugak aku jeling kedai lain.. Macam kat sini ada murah sikit je..huhu tp x pastila.. Tapi kebanyakkan blogger banyak suggest kat Kedai Hasil Laut Jamilah ni.. Maknanya memang murahla kan..

Habis membeli pastu kitorang singgah makan jap dan berdesup balik ke Shah Alam.. Penatnye la hai.. Kalau buat 3 hari 2 malam baru la syiokkk kan..hehe.. Tp belum tentu semua dapat join.. Orang besar2 pun aku tgk rama yg x join trip ni..huhu.. Ok dah abis hutag entry ni.. Sambung tajuk lain plak nanti.. byeee

No comments: