Post Terkini

Tuesday, June 21, 2016

Mira di PPAS

Tulis laju-laju. Nak tunjuk aksi si kenit masa teman abi wat keje kat PPAS..  Cam biasa bebudak ada ruangan khas dia.. Habis satu tempat tu dia pusing.. Huhu ummi yang penat dok mengekor,,.. Kejadian dah lama maybe bulan 5.. Sekarang dah pose..

Jom tengok entry bergambar di bawah

Yeayyy saya dapat cinderella

Hmm saya x pandai baca

Ummi buat apa tu??

Ummi bacakan buku untuk saya...

Tapi saya dah bosan.. Ummi bagila buku tu pada saya

Wahhh... banyaknya buku

Buku lagiiiii

Bestnyee.... 


Banyaknye.. Nak baca mana satu ni..

Baring lagi bestt..
Abi kata lepas ni boleh bawa saya lagi ke sini.. Tapi ummi pula kata ramainya student ummi kat sini.. Tak syok plak asyik bertembung..Hehehe.. Tapi ummi kan nak saya pandai.. Nak tak nak ummi kena bawa juga.. Yeayyy..
Post a Comment