Post Terkini

Thursday, September 8, 2016

Manjaku sayang

Saje nak upload gambar si kecil ni.. Dah setahun sebulan.. Manjanya MasyaAllah.. macam mirror ummi dia.. pantang jauh sikit mulalah melalak.. sampai ummi nak buat keje rumah pun x dan.. Alhamdulillah berjalan pun kemain laju da.. X mau dah merangkak.. Apa kelas merangkak katanya.. Hadoii ummi yang sesak dada.. Berjalan cam brek haus.. X mau berhenti..

Mira skrg dah makin bijak.. Kalau nak tdo tarik tangan ummi g masuk bilik.. Dengan ummi sekali terbongkang sama.. Kalau nak keluar ditariknya tangan ummi pergi depan pintu.. Minggu ni bila amik kat rumah Mama Lin dia kemain menyombong. X mau dipandangnya.. Hehe sebab dia tau kot kalau ummi amik terus bawa masuk umah..

Meh belanja sikit gambar si sepet ni..

Mira sekarang dah pandai membebel.. Cam ummi la tu..Tapi maaflah sayang  ummi x paham ler bahasa awak.. Yeay nak cuti dah ni.. Nanti bolehlah kita belajar sama2 ye.. Hai laaa.. cerita pasal awak ni, bikin hati ummi rindu la.  Ummi ngan Abi sayang awak ketat-ketat. Mmmuahhh



Post a Comment