Post Terkini

Thursday, November 2, 2017

Premium Starter Kit Young Living

Premium Starter Kit
Assalamualaikum semua.. Aku tengah menahan ngantuk ni.Hehe tapi kena melunaskan juga niat dihati.. Hehehe saje je nak promote dengan korang pasal PREMIUM STARTER KIT by YOUNG LIVING ni.. RM 756 .. Hmm mahal kan??? Rasa macam krik krik je nak beli.. Hehehe takpe paham..
Aku dulu pun krik-krik juga..

Dan aku faham juga, kita perlu ada faktor pendorong untuk terbuka hati membazirkan duit  untuk benda-benda mahal ni. 

Oklah ini adalah Premium Starter Kit. Korang tau tak apa untungnya kalau beli Premium Starter Kit ni??? Aku dah buat kira-kira dah.. Tapi cuma pada 11 oils sahaja.. Jumlah oils dalam ni yang ada ialah 13 tau..

Meh sini nak cita, bila beli Premium Starter Kit ni kita akan dapat 10 essential oils macam yang melekat dalam kotak kat picture tu.. Ada panaway, copaiba, RC, Digize, Purification, Peppermint, Thieves, Frankinsence, Lavender dan Lemon. Dan bila beli PSK ni dia akan beri juga Stressaway essential oil.. Semuanya dalam kuantiti 5ml sahaja..

Kalau korang tak nak beli set PSK ni xdehal.. Tp nak beli satu-satu azablah sikit sebab mostly jual pada kuantiti 15 ml. Panaway contohnya, 15 ml dah RM492 kalau non member. Mampu tak?? Haha aku pun tercungap kalau nak beli.

So saja aku buat kira-kira untuk 11 eo kat atas tu. Total semua ialah RM753. Then aku tambahkan plak harga diffuser. Kalau beli diffuser automatik kita akan dapat Lemon ngan Lavender. Harga sebenar RM396. Dah berapa?? Lebih kurang RM1100 kan. Tu belum kalau aku kira dengan NingXia Red n lain2 tu... Mau lagi mahal tu...

Lagi best bila korang beli PSK korang akan dapat

  • Keahlian percuma
  • Beli dengan harga ahli. Boleh jimat sampai 24%
  • Dapat join group support telegram
  • Kalau ada yang nak beli ngan korang bolehlah kalau nak jual harga non-member
  • Attend kelas-kelas percuma Young Living
  • Macam-macam lagi yang tak terjangkau dek akal
Apa best dengan set PSK???
  • Set Essential Oil yang paling basic perlu ada dirumah..
  • Percaya tidak untuk rawatan batuk/selsema atau demam korang boleh guna hampir semua EO kat atas tu.
  • Kalau ada anak kecik lagi best kalau korang nak buat eksperimen tau. Bila tengok hasilnya mesti korang ckp. wowww... cepatnya, bestnya. Hahaha itu akulahh..
  • InsyaAllah dapat jimat duit pergi klinik kalau demam.. Sekali datang pun dah 40-70 bilnya..
Aku ni pun dah lama tak pergi klinik kalau setakat Mira demam selsema ke apa... Sebab bila pakai EO ni sekurang-kurangnya cepatlah dia elok.. Kalau pergi pun mmg bukan sebab tu la... Tapi bukan aku kata x amik ubat doktor eh... No no no... Cuma nak bagitau bila bagi mira EO ni immune dia kuat.. Aku pun try remedi ni juga.. Alhamdulillah ..

Kenapa diffuser mahal???

Haaa... ni best nak cite... Rumah aku ada air purifier.... Kalau nak lebih sejuk letak air.. Dah kering baru tambah air. Sekali tu ada la dalam seminggu tak on kan  cooler. Sekali mak kau... Busuk gila bau nya.. Berkali basuh pun x hilang..

Yang kedua, aku perasan diffuser yang ada kat kebanyakan rumah konsepnya air kering baru tambah then ada yang kita set bape jam nak guna..

TAPI...

Dew drop diffuser ni berbeza.. Dia guna kaedah pendidihan. Diffuser ni akan beroperasi selama 4 jam atau sehingga air habis. So nak tak nak memang akan tambah la bila nak diffuse kan.

Nahh.. untuk ningXia Red plak meh tonton video kat link ni https://www.youtube.com/watch?v=xxSWyTJwzRA
Dan korang akan tahu jawapan kenapalah produk Young Living ni mahal bebenar.. Belum lagi kalau tengok video penghasilan EO Young Living.. Bertambahlah wowwwww factor korang.. heheh...

So ada yang nak mencuba?? Jangan risau akan ku ajarin habis-habisan.. Kalau aku tak dapat jawab kan ku tanya sifu-sifu yang dah bertahun amalkan EO ni.

Owhh tapiiiii..... Kalau tujuan ko semata-mata nak aromaterapi je, aku tak galakkan beli ni. Rugi ooo..

Oklah meh la wasup aku.. 


atau kalau nak terus jadi ahi boleh register




No comments: