Post Terkini

Thursday, June 10, 2010

serabut

adoiyaiiii...apsal ko ni penakut sgt la Muzai ooiii.. apa susah sgt bawa kete..stat je kete jalan la..tu pun susah ker..hmm bila dok pk2 pasal kete mau cuti aku jd x tenang.. dok pk masa depan.( masa depan la sgt, hmm cmne la aku nk g sek ni) pakal la en khairul nk beranta plak aku g sekolah..aku ngajo ptg lak tu.. kdg2 rasa dh berani dah tp bila byk sgt kete kat atas jln tu, gabra aku makin menjadi la plak..yg kete2 ni satu hal, apsal la byk sgt kat jln..(uish, dh tahap nyalahkan kete lain plak) Ya Allah kuatkanla semangat aku ni.. hmm esok nk pindah s.alam dah..so lg seminggu je lg cuti..boleh ke aku bina keyakinan nk bw kete ni... takottttttttttt...smpi nk buat keje umah pun x lalu..dok terbayang2 masa depan..
Post a Comment