Post Terkini

Thursday, June 17, 2010

i think i am a full housewife...

why??
coz i will meet my hubby every day..yeayyy..daku dh pindah s.alam.. means pindah sekolah..n of coz la pindah umah..dh boleh main masak2..
tp aku kan keje..cmne blh jd full housewife plak?? musykil tul laa..
alkisahnye g sek dpt ngajar ptg..what u think guys?? still don't understand..kla let me xplain..ok bila ngajo ptg leh r buat bekfes utk en suami, bila balik pulak blh masakan utk mkn mlm..n of coz la aku smpi umah dulu dr dia sbb dia kata nk rajin2kan diri buat ot..so dlm kul 8pm br smpi umah..tu blum kira kalo ade group discussion..ok dh paham?? bagus ank murid cikgu ni..:D

skrg ni dh blajo2 bgn awal(sbb aku ni susah sgt nk bgn awal..)xdela awal sgt pun tp sempatla buat bekfes b4 en suami g keje..start from the 1st day we move to this house..sgt syiokk..heheh nampak sgt dulu pemalas kan..heheh bukan mls la tp sbb penat duk ulang alik weekend n phm2lakan kalo dh jrg jumpa mesti nk manja lbey2..plus lg stok brg dapur yg sgt minimum kuantiti dan jenisnye disebabkan takut ianya cepat rosak disbbkan jrg memasak..

so skrg ni dah stat mensurvey resepi2 baru kat internet..buku resepi pun melambak2 tp disbbkan pindah hr tu, mls la plak nk selongkar kotak2 cr buku tu..biarla dia terperap dlm tu..nanti pindah lg (hopefully after we have our own house)..kla dh melalut plak..but im happy rite now..cuma runsing nk bw kete je g school..

yuhuuu...daku dh ade signature..td g blog fida n try click her signature..then...taraaaa daku pun dpt buat signature plak...

Post a Comment