Post Terkini

Sunday, October 31, 2010

Mimpi

Minggu ni aku dapat mimpi yang pelik2...Hmm x taula nape..tdo x basuh kaki kot...

1st mimpi.. : Hmm kebetulan uwan aku tgh sakit skrg...so sedara mara duk sibukla cite pasal saka...Hasilnye..hr khamis aku dh bermimpi...Tp konon2 nye alam bunian..aku siap dh naik ke atas (alam diorg) n pakai baju cantik2...diorg suh aku jadi ketua dekat sana..hehe dlm mimpi mcm nak tp masa tu aku x bg keputusan..n masa kat alam diorg aku mengetuai pertarungan dan menang..cehhh poyo gile.. pastu cmne ntah aku balik semula ke dunia asal..then gtau mak.. mak kata jgn terima..tu sume saka uwan..aku pun...fuhhhh lega..sib baik aku dpt balik.. tp, tetiba plak masa aku nak tdo mlm ngan en suami aku rasa ada satu kuasa tarik aku..n aku dgr dia paksa pegi tempat dia, minta tolong en suami tahan aku..tp mak aiii...punyela susah smpi jatuh2 katil dia nk tahan aku dr pegi..sib baik tetiba aku terjaga tdo n tersedar dari mimpi..terus kejut en suami suh peluk aku..huhu takut kna tarik lagi...astagfirullah... hehe esoknye tepon mak cite..hahaha siap kna gelakkan adala..

2nd mimpi..: pg td (sbb aku tdo dlm kul 12.30am)..tentang ular..2 kali mimpi pasal ular..semuanya adalah ular tedung yg bila dia berdiri tu kepala dia mcm senduk...
kes satu : x berapa ingat sgt..tp yg pasti aku pegang ular tu..then aku masukkan dalam plastik panjang (mcm plastik roti john tu tp lebih panjang la)..mula2 ingat dah selamat tetiba aku nampak dia kembangkan tengkuk dia..aku apa lg, terus tekan bwh kepala dia biar senduk dia tu kuncup balik...tp bila aku lepas je dia kembang balik sampaila aku nampak kepala dia nk terputus then apa lg terus aku putuskan... tp yg peliknye, pastu aku potong bdn ular tu kecik2 ..ala mcm belut tu bila nk masak..motif?? aku pun x tau apa..

hari yg sama, mimpi ular lagi..jenis ular pun sama..cuma yg x sama warna dia..kalo td warna hitam yg ni warna hijau berkilat2..location: kat umah sewa aku skrg~~aku ngah tdo kat hall ngan en. suami..tetiba ada nampak seekor ular..then aku ckp ngan dia, kalo ko berniat baik sila tegakkan bdn ko..apa lg dia pun tegakkan bdn dia n nampaklah senduk dia yg besar tu..pastu aku ckp ngan dia minta tolong dia kuar dr rumah aku ni dgn cara yg baik..n dengan senang je dia ikut arahan aku..tp oleh sbb dia besar n aku nmpak kepayahan dia nk kuar aku tolong bukakan pintu.. alih2 bila dia dh kuar ada lg sekor ular warna kuning..cm kuning ular sawa tu..rupa2nya dia sembunyi kat bawah ular td..belum sempat aku nk ambik apa2 tindakan dia terus menyelinap kat dalam selimut yg en.suami guna..n masa tu plak en.suami ngah gerak2..aku apa lg,

aku: bang, jgn gerak bang...ada ular dlm selimut
en.suami :eleh, ayg main2...(tp dia terus je x bergerak2..myb dlm mimpi aku tu dia rasa ada something kot)

pastu aku nmpak ekor ular tu aku trus tarik..mula2 ingatkan ular sawa..sbb berbatik2 kulit dia..xdela risau sgt, just takut laki aku kna belit je tp sekali bila muncul kepala dia..nah amik ko..ular tedung gak..tp alhamdulillah tindakan kitorg cepat..n en.suami tangkap n masukkan kat dlm plastik n cmpak ke bawah...

habis je mimpi aku pun terjaga balik..hehe mcm2

Post a Comment