Post Terkini

Monday, December 5, 2011

selamat pengantin baru 'abdul hafez & kasweenda'

Tanggal 3 disember 2011 sorang lagi anak buah telah selamat melangsungkan majlis pernikahan dan perkahwinan di subang bestari.. Alhamdulillah dengan dua kali lafaz mereka selamat diijabkabulkan.. Opps kali ni kite terus lompat cerita la.. Cerita nikah entry akan datang, kali ni cerita untuk majlis perkahwinan je.. Dibelah perempuan mmg xde acara persandingan atau paluan kompang.. Sbb pesanan dr arwah ibu bapa aween.. Alhamdulillah walaupun mcm tu majlis tetap berjalan dengan lancar dan sempurna.. Aween masa majlis adalah sangat cantik..suka sangat tengok dia.. Oh ye disebabkan tiada persandingan, so majlis terus ke makan beradab.. Cuma sayangnya hanya empat org je ahli keluarga dari kedua2 belah pihak yg dpt makan bersama.. Tp nk buat mcm mana kan.. Majlis sepenuhnya di arrange oleh pihak katering.. Dan yg lagi x boleh terima tu bila kami suami isteri dipanggil sekali utk mkn bersama2 pengantin.. Mula2 mmg rasa serba salah juga..iyela kite makcik n pakcik paling muda, sepatutnya uda n paktam yg lebih layak..tp maybe sbb kitorang lum ada baby lagi so tu yg diajak sekali..so xdela masalah nk handle anak bagai..so mknan pengantin diagihkan juga kps sedara mara yg kt bawah..alhamdulillah majlis semuanya sempurna seperti di rancang..

Kami mak usu dan busu pada pasangan pengantin..tengokla tu anak buah lebih besar dr pakcik dia..huhu
Family pak tam..lengkap satu family..oh ye tahniah ika dpt 5A upsr hari tu...

Acara potong kek kedua2 mempelai

Di meja pengantin..uten n pak teh serta me n hubby

Pakcik n makcik hafez haruslah bergambar juga..hehe..


Oklah itu je.. Semoga hubungan kalian diberkati Allah selamanya.. Dimurahkan rezeki, dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah..Amin.
Post a Comment