Post Terkini

Wednesday, December 7, 2011

jadi bujang mmg sgt beshhh...


Jadi org bujang mmg best kan.. X payah pikir org kain..fikir diri sendiri je.seronokkkkkknye..hehe..alkisah, en suami pergi bekerja pn isteri x perlulah nak bersenseng lengan kat dapur.. Tambahan lagi barang dapur dah habis.. So mmg terbaikla menu mee maggi cepat dimasak sedap dimakan..marvelous.. Tambah2 ada crysanthimum...sgt2 syoklaa...
Mmg dasar pemalas isteri niceuncle khairul ni..nk buat mcm mana..peluang utk menjadi bujang jgn dipersiakan...hehehe..oppsss dlm kata lain peluang menjauhi kawasan dapur x patut dilepaskan..

Ohh ye..minggu ni dapur x berasap langsung..ehh adala sekali..ptg semalam..tgk apa yg ada kat peti pastu buat kuah spaghetti...ala cincai2 je pun.. Campak cili kisar Puteri, bawang, ayam dadu, n tomato..agak2 cili n ayam dah masak campak la jugak kiub ayam ngan serbuk black pepper..pastu letak sos tomato..biar kasi masam lebih sket..so jadila spaghetti versi ku..abis cerita..so itu jela pertama dan terakhir dapur tu berasap..mlm ni baru nk pergi beli brg2 dapur..tp esok nk balik kampung dah.so selamat la dapurku..hehehe..

So ada x para isteri yg berperangai malas macam aku..harap2 dijauhkan la ye..daku xpe..paling suka kalau laukn basah dah abis atau en suamu pergi bekerja..bolehla makan luar..tp kan..hmm semua nikmat ni hanya sementara..sementara cuti sekolah..nanti bila sek dah buka tuan punya badan sendiri yang malas makan luar..waktu tu mkn kat rumah adalah paling best..hehehe..

Kla caca marba entry kali ni..lompat sana lompat sini..so berhenti kat sini je..daaa
Post a Comment