Post Terkini

Thursday, February 14, 2013

my sis engagement

Alhamdulillah 26 Jan 2013 hari tu sorang lagi ahli keluarga aku telah melangkah satu kaki ke gerbang perkahwinan.. tahniahla pada my sis, wani atas pertunangan ko ek.. moga berkekalan hendaknye.. adik aku ni baru je abis diploma.. kiranya muda sgt2 la kalau nak kawen..baru 22 kot.. tp aku dulu pun 23 dah tunang.. dah sampai seru so langsung kan ajela.. tunang dia pun tahun ni dah 27..sesuai sgt la jadi suami..ahakss..

rentetan majlis pertunangan adik aku, family kitorg x jemput sesape pun..just sedara mara berdekatan je.. rewang?? of coz ada.. kami adik beradik je chef nye.. xde pun org kg..senang sket keje, tenaga pun ramai...
menu utama kami?? haruslah ikan bakar..sold out semua.. next menu, my own dish.. siakap sweet sour.. pun licinnnn..alhamdulillah..

next?? sila lihat gambar ye

menu utama kami..ikan bakar
adik bujang aku sorg ni yang tungkus lumus siapkan ikan ni..ngan rencah2 sekali dia buat..resepi diturunkan oleh kaklang aku

antara menu kami : ikan bakar, siakap sweet sour, gulai tempoyak, otak2,    gulai labu ..lagi apatah..dah lupa..sume self service.. malas dah nak hidang2.. owhh rombongan makan dulu sebelum sesi perbincangan..terpinga2 diorg..hahaha sebabnya??? tuan rumah dah lapar perut..hehehe
ok ni gambar sementara tunggu rombongan sampai.. masak dah sudah, cantik2 pun dah.. so posing manja ngan en somi le
lagi pic kami
pelamin simple adiku.. serius aku mmg x tolong langsung..ada la x sampai 5 minit je.hahaha malaslah nk buat keje remeh ni.. akak ipar aku ngan my twin yang bertungkus lumus  menolong si wani ..aku?? mmg x berminat.. duk dapur lagi bagus kot..
hantaran dari pihak lelaki.. aah ek, mana plak hantaran dari pihak kitorg..lupa plak nak snap
menunggu untuk di sarung cincin
perhh...gigillllll
mencium bakal mak mertua..pasni cium tangan suami plak ye
tak abis  bincang kat dalam rumah, bakal biras ni duk berbual lagi kat luar..
yeayyy dah balikkkk.. mmg syokla..dah boleh berguling2 tgk tv..
aku doakan semoga ikatan ini berkekalan.. perbincangan kata ikat setahun je.. tp adik aku kata nikah bulan 7 tahun depan..confius aku.. kalau gtu setahun setengah la kan?? hmmmm
Post a Comment