Post Terkini

Saturday, February 9, 2013

Dinosour???

ehsan google

Dinasour.. Binatang gergasi?? apa yang korang tau?? mitos kata dinosour mati sebab bumi masa tu kena langgar ngab meteor kan.. aku pun masa budak2 ingat cam tu.. tp sciencebuzz ada jawapan dia.. emm aku ni xdela paham sgt pun english ni tp bolehle sket2..
so kalau korang g side tu, leh la tau ttg :
1) apa yang bunuh dinosour
2) kat mana meteor jatuh
3) mcm mana asteroid boleh membunuh hampir separuh spesis kat muka bumi ni (wajib baca)
4) paling penting spesies yang bertahan di muka bumi ini ialah ..............................>> baca sendiri

so kalau free2 cuba baca.. kalau x free bolayan ajela ye...

**ptg ni nk balik segamat...sempena CNY.. huhu..cina beraya, apalagi ambik kesempatan la kite atas cuti yang diberi
Post a Comment