Post Terkini

Wednesday, July 1, 2015

Harga minyak naik lagi

harga minyak naik
sumber : google image
walawehhhh..  minyak naik lagi kau... TERBAIK MALAYSIA.. apa nak kira setakat 10 sen 20 sen apadehal... tak menjadi kudis pun.... perghhhhh ni ayat-ayat sentap penyokong tegar..dulu-dulu laaa... hehe sekarang ni semenjak dua menjak ni bila minyak asyik naik naik naik sekali turun dan naik naik lagi mcm dah lama aku x nampak ayat-ayat sentap ni.. maybe minda nya dah terbukak kot...

Untuk aku...fuhhh terasa kau... lagi2 sejak pindah rumah ni.. dengan tol lagi.. Aduii... macam mana la kengkawan yang berulang-alik lagi jauh dari aku.. mau ikut perut bulan2.. Sedih betul la.. Aku ni mujurla, hidup berdua lagi... makan pakai fikir kami laki bini je,,itupun hujung bulan dah berkira-kira...  Yang dah bertambah-tambah ahli nya, mau tak garu kepala....

Haritu orang gomen dapat RM500.. Tapi ada kengkawan aku yang potongan cukai smpai 500 lebih..apa cer?? so macam x patutla kan.. Aku alhamdulillah, x kena potong.. So aku pun pelik.. takut2 nanti aku pun kena lagi banyak.. Rupa-rupanya Alhamdulillah sebab dekat slip ada potongan zakat.. Dan potongan zakat lebih tinggi dari jumlah cukai patut bayar. So kengkawan lepas ni buat potongan zakat siap2 ye.. InsyaAllah kita tahu kemana wang disalur..

uishhhh tetiba masuk ke lain plak... xdela emo sikit sejak dah pindah rumah ni..hehe terasa plak duit minyak skrg.. oklah selamat berpuasa semua... untunglah dapat hadiah raya minyak naik..sob sob sob
Post a Comment