Post Terkini

Monday, June 29, 2015

Throwback menu berbuka Ramadhan lepas

Ramadhan 7

Nasi Ayam
Nasi ayam

Ayam panggang
Nasi ayam ni semua aku sediakan kecuali ayam panggang..Hehe ambil jalan mudah je.. Order ngan kawan aku.. Sebabnya aku fikir kalau goreng pagi2 dah x sedap sebab x panas.. Kalau nak goreng balik sekolah takut tak sempat plak..Iyelah kalau aku terperangkap ngan jem mau kul 6.45ptg baru sampai.. Mana nak dan.. So beli siap lagi mudah..

RAMADHAN 8

Ikan singgang
Tom Yam Ketam

Kerabu mangga
Kerabu mangga
Menu berbuka kami
Asalnya hari ni nak masak kubis masak lemak.. Tapi memandangkan member aku open order nak buat kerabu mangga, so kita switch kan menu Ramadhan 8 ngan Ramadhan 9.. Iyelah, lama sangat dah x makan kerabu mangga. Rasa terliur la plak.. Dan rezeki kami juga, jiran bagi tomyam ketam. Besar plak tu.. Ulam tu nampak kosong je kan.. Hehe makan dengan sambal belacan. Tp aku x buat.. Beli yang segera juga.. Tapi sedap.. rasa cam sambal belacan betul. 

RAMADHAN 9

Sambal ikan goreng
Kubis masak lemak
Yang ni aku rasa menu paling syurgaaaa sekali.. Walaupun paling simple, tp yang ni la paling best.. 

Ramadhan 10 ngan Ramadhan 11 xde gambar la plak.. biasalah cuti2... badan ada sikit lemau... Ok bye...

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

amboi sedap nyer!

AnneRaini said...

aku minggu ni xmasak sbb buka kat luar je.. free weh so jom kite..hehe