Post Terkini

Thursday, September 3, 2015

DIY : Perangkap habuk

Korang stress tak bila nak drill dinding rumah je terpaksa la mem vacuum rumah banyak kali.. Sebabnya habuk dinding yang kita tebuk tu akan berterbangan ke udara.. Huhh lagi2 kalau ada karpet.. Memang jenuhla.. 

So kali ni aku nak share camne nak jadikan habuk sifar.. cewahh.. serius wehh tak tipu punya.. aku namakan perangkap habuk. memang memudahkan keje.. Pendek kata, kalau tak vacumm memang xde masalah la.. Yang ni pun belajar dari anak buah aku.. Opps bukan aku yang belajar tapi en suami.. Nak suruh aku men 'drill' memang x kan lah ye.. so ni aku nak share proses kerja nya

perangkap habuk
DIY : Perangkap habuk
Dan bila dah buat ni, memang dengan senang hati suami korang boleh drill dengan aman tanpa bebelan seorang isteri. dan memudahkan kerja isteri untuk mengemas. :) Selamat mencuba buat perangkap habuk ni ye.. Daaa
Post a Comment