Post Terkini

Tuesday, November 15, 2016

Majis Anugerah Kecemerlangan Pendidikan & Jamuan Akhir Tahun 2016

Alhamdulillah.. 12 November selesai sudah Majlis AKP & Jaman AKhir Tahun SMKS9 di Acapella Hotel, Shah Alam.. Tema ialah songket.. Perghhh  mujurlah sekarang ada songket cotton bolehlah membeli.. Huhu. .
Macam biasa majlis ni ada dua sesi.. Sesi pertama AKP agak formal sikit sebab ada jemputan dari PPD.. Sesi kedua barulah santai-santai...

So untuk menghangatkan suasana ada pertandingan gambar wefie terbaik.. So gigihlah kami ber'wefie' sakan.. Tapi malangnya xde rezeki la..  Meh layan gambar wefie cikgu cikgi kami..




Tengok kemain gigih lagi kau bergambar. Perasan muda masing-masing..Hahaha oklah tu sekali setahun layan gila masing-masing kan.

Alhamdulillah untuk AKP kali ni aku dapat 3 anugerah individu.. Memang tak menjangka langsung sebab tahun lepas mengharap tapi tak dapat...Kikiki... Sekali tahun ni Alhamdulillah berganda-ganda Allah kurniakan padahal rasanya tahun ni aku cool & steady je. Apapun terima kasih kepada panel penilai sebab nampak kerja aku.. 



Habis sesi AKP barulah bermula sesi kedua plak.. Sesi yang paling ditunggu-tunggu sebab ada cabutan bertuah.. Alhamdulillah tahun ni semua cikgu dapat hadiah.. So sesi cabutan ada 2..Sesi pertama target semua guru dapat. Sesi kedua plak terdiri daripada mereka yang benar-benar bertuah..

Sesi pertama ada 4 kali cabutan. Macam biasalah cabutan pertama hadiah kecil-kecil diikuti cabutan seterusnya.  3 kali cabutan nombor aku tak dipanggil-panggil.. Cabutan ke 4 pun rasa cam dah takde harapan.. Sekali bila dia sebut no 152...yesssssss akhirnya dapat jugak.. Yeaayyyy aku dapat cadar.. Syok gila sbb dah bosan dengan cadar sekarang.. Balik-balik rumah terus pasang.. Semangat cadar baru katanya...


Pasang terus.. tapi tak match plak dengan langsir..Kalau dpt warna purple lagi syiokkk... Apapun Alhamdulillah...
So bila habis cabutan bertuah.masa yang ditunggu-tunggu ialah balik.. Aku tak tunggu lama terus cabut bila acara tamat.. Penat wehh... Pas majlis teman en somi makan kat Aeon plak.pastu terus balik rumah.. Kul 4pm baru sampai..Apalagi tdo la...Sakit kepala... Maka tamatlah cerita tentang majlis AKP dan jamuan akhir tahun.. Byeee...

**baju aku tu tempah ngan member aku... Siti hudzma.. Memang kemas jahitan dia.. Terbaikk.. Memang berpadanan dengan harga..Berbaloi-baloi.. bak kata pepatah " Alah membeli menang memakai" **
Post a Comment