Post Terkini

Friday, December 11, 2009

Selamat kembali abg..

mlm ni lbh kurang 9.00 pm kekasih pengarang jantung hatiku merangkap ke suami tersayang akan kembali ke Msia.. hmm sgt x sabar utk menunggu..walaupun kami mmg PJJ tp berjauhan dgan dipisahkan sempadan negara amatlah lain bezanya... Sy sgt happy hari ni.. walaupun planning utk berhoneymoon terpaksa dibatalkan disaat2 akhir ttp kepulangannya amatla mengubat hatiku..xpela ye bang..kite honeymoon kat umah je eh..

Hmm 24 Dis ni anniversary kami yg pertama..Otak ngah ligat berfikir nk buat ape utk meraikan hari bersejarah ni..

Teringat saat2 kami diijabkabulkan dulu..1001 mcm perasaan.. Rasa xnk kawen pun ade mase tu..Sbb tanggungjawab bukan sepenuhnye pada family lagi tp pd suami.. Masa tu rasa 50-50. Mampu ke jd isteri yg taat pada suami.. Alhamdulillah skrg sume berjalan lancar..Wlaupun aku bknlah 100% perfect tp cuba juga membuat sebaik mungkin.. Hmm biasela asam garam rumahtangga perselisihan faham mesti ade..majuk2 pun mesti adakan..hehe tp aku ni x blh majuk lama2..nanti majuk2 mesti pegi kat dia juga minta pujuk...Ayang sayang abg...
Post a Comment