Post Terkini

Monday, July 18, 2011

Mengidam durian..Nyum nyum nyum


Akhirnye dapat gak merasa durian.. mekasih en suami sebab bagi saya makan durian.. nyum nyum nyum.. hmm sedapnye.. dah lama sangat x makan durian.. last week dapat makan lempuk durian pun dah macam orang ketagih..
owhh kenapa en suami x bagi makan durian?? biasala, durian kan panas.. dia kata x elok utk org pregnant.. kami kan sedang berusaha.. tp memandangkan saya sedang bercuti bulan ni so tetaplah berdegil nak makan.. ala, x banyak pun.. sebiji je.. dalam tu ada 5 ruas.. setiap ruas ada dalam 3-4 ulas.. perghhh memang sedap la..sebab encik suami amik 2 ulas je.. suke suke... dalam hati gelak jahat sebab en suami makan sket... memang syiokk gile la.. lagi2 makan tepi jalan kat seksyen 13 tu kan.. memang terbaik la.. rasa nak beli je lagi tapi apakan daya, itu je had yang dibenarkan..huhu..
owhh lupa nak gtau, durian ni memang yang saya suka.. warna dia kuning susu.. bukan yang terlalu kuning tu.. pastu ada rasa pahit2 sket.. memang teringat la kenangan zaman kecik2 dulu.. bila abah bawa balik seguni besar durian.. then kami adik beradik amik sebiji sorang melantak ramai2.. ok itu saje entry kali ni..

***abgggg.. nak lagi..shedappp****



Post a Comment