Post Terkini

Saturday, July 16, 2011

Zahra Insyirah kata " mama beli tudung saya "

Budak ini memang sgt excited.. pergi kedai macam dah pro je.. memilih barang mainan umpama seorang wanita yang shopping. itu nak, ini nak.. yang tu tak mau, yang ni pun x mau.. owhh yang ni cantik...yang tu cantik... nak nak..huhu.. anak buah ku ini... tp layankan aje.. bape banyak nak pau pun acik sanggup.. sebabnye jarang jumpa... biar poket kering demi kamu, sekali sekala apa salahnye kan.. tp kalo berkali berkali x mampu le acik... tp bukan itu yang mau dicerita.. ada cerita lain...

tengoklah pic kat atas tu.. zahrah pakai tudung.. pandai dia selongkar apa mama dia beli.. x payah bagi tau pun..hehe mama belikan zahrah tudung eh.. haha jgn perasan ye zahrah.. itu tudung mama le.. utk kamu xde.. tp kamu peduli apa kan.. asal dapat merasmikan nye terlebih dahulu.. kan kan... x caya ?? tgk plak pic kat bawah ni?? kali ni warna lain plak.. huhu...

sib baiklah mama kamu beli dua helai saja.. kalau tidak abis sume kamu rasmikan.. apapun kamu anak buah yang buat acik geram nak cubit2 je.. huhu.. sayang zahrah..

Post a Comment