Post Terkini

Sunday, July 17, 2011

Family day at Agrotech Garden Resort - PART 3

Bersambung dari part 1 dan part 2.. Berakhirlah aktiviti kitorang kat sana.. korang tau tak kolam yang jejaka2 main tarik tali n kat titi tu penuh dengan ikan2 tau..memang syok la.. tp confirm2 la bila ada manusia tu diorang melarikan diri kan.. hmmm pas abis aktiviti dalam air, aktiviti makan2 pulak la.. tp memang xde la nak snap sebarang dua gambar.. sebab memang sgt2 kebulur dah masa tu.. tak tahan dah perut.. makanan ala2 western n buffet.. me n hubby antara orang pertama yang menyambar makanan..

Pas dah makan2, masing2 sembahyang zohor sebelum berkumpul untuk aktiviti kemuncak..penyampaian hadiah n cabutan bertuah.. So apa yang kami dapat??? semestinya seperti di bawah..

Bekas Purple (Johan gusti atas titi - kump en. suami)
Bekas biru (Naib Johan terompah gergasi -kump pn isteri)
Towel kecil (Naib Johan sambutan kasih - en suami & pn isteri)
Tabung Aiskrim (Johan tarik tali kump en suami)
Voucher RM20 (Cabutan bertuah pn isteri)
Post a Comment