Post Terkini

Wednesday, July 17, 2013

sistem barter bulan ramadhan

Bulan puasa ni me n my friend bertukar2 juadah.. Tapi cara kitorg lain sket.. Kami akan bergilir2 masak.. Hari ni aku masak, esok dia plak.. Selang seli la.. Kitorg start hari isnin hari tu.. So isnin aku buat asam pedas, selasa dia buat ikan bakar dan hari ni giliran aku plak.. Masak udang masak lemak cili api... Menu kitorg x bincang pun.. Apa yang aku masak, partner kena terima lq..macam tu jugak kalau giliran dia...


hasil masakan yang bakal dipos.. udang masak lemak, ikan kering bulu ayam dan sayur campur
 senang kan?? bolehlah rehat selang sehari.. Alhamdulillah

3 comments:

AnneRaini said...

hantar kat rumah aku sekali....

muzai said...

haha jauh na... Kalau rumah sekangkang kera boleh gak..heheh

Momma Qiestina said...

dapnyeeee nak try lah :)