Post Terkini

Monday, May 25, 2015

Pindah barang

Pindah barang okey.. belum pindah rumah lagi.. mana yang boleh angkut sikit2, aku angkut.. kalau yang berat2 je suruh lori bawa nanti..

bukan barang2 dalam tu je yang dipindahkan..dengan savvy tu sekali kami pindahkan..

baru sikit..

kat dapur pun ada lagi
huh.. penat weh.. penat... aku rasa lepas raya pun tak siap kemas lagi ni...mungkin sebab faktor umur kot.. haha tengok barang2 pun rasa pening.. Kabinet tu aku beli 2nd hand je.. murah2 je.. cadangnya nak pakai sekejap je. sebab pasni cadang nak buat KC.. Alang2 buat KC nak kena gak extend dapur ni.. so kalau buat skrg memang tak la kot.. Tapi nak buat pun kena tunggu ongkos nye cukup.. Kalau tak, duk diam2 la kabinet ni kat rumah nanti..
Ok tata..
Post a Comment