Post Terkini

Wednesday, October 12, 2011

Elaun COLA dikurangkan???

Alhamdulillah..budget 2012 beri berita gembira pada semua kakitangan awam..terima kasih pak najib.. lagi2 tang kenaikan gaji dan bonus setengah bulan..memang sangat2 happy la.. tp..tp..tp kannn..ad berita x best la plak.. gosip2 dari sumber yang dikatakan boleh dipercayai.. hmm tau ker?? macam yang dah tulis kat tajuk,elaun COLA akan dikurangkan.. bukan dimansuhkan ye tp dikurangkan.. kalaula betul, knp Pak Najib tak nak annouce kan masa pembentangan hari tu.. kalau la betul, saya akan rasa sedih tau Pak Najib..macam x berbaloi je kenaikan gaji bila ada yang dikurangkan pak najib.. saya bukan apa, macam tak patut plak bila berita gembira dikhbarkan tp berita yang x berapa nak enak didiamkan.. tau2 tahun depan tgk pay slip elaun kurang.. :( kan x patut tu.. tp apapun saya perlu bersangka baik.. harap2 berita ini x seperti yang digosipkan.. jom kengkawan keje gomen kite doa banyak2 agar bende hanya sekadar gosip sahaja..

Post a Comment