Post Terkini

Saturday, October 22, 2011

Jamuan Akhir Tahun : 22112011

perghhh..lama gile x update blog.. hmm nk buat mcm mana kan.. bila feel nk berblog tu tak de, memang tak la jawabnye.. asal nak menulis je, padam balik.. asal nk menulis je padam balik..
tapi.. akhirnya hari ni berjaya gak mengupdate blog.. almaklumlah..cuti sekolah dah bermula..so stress pun kurang.. mood pun senang datang..

hmm hari ni ada ada jamuan akhir tahun sekolah.. kitorg buat kat holiday villa subang.. nak komen pasal tempat, x perlulah rasanya..sebab yang memilih pun kakitangan sekolah.. bukan hotel.. tp yang nak puji memang tang makanan diala.. punyala banyak menu dan alhamdulillah semuanya sedap2 belaka (setakat yang masuk dalam perut la) so mmg x menyesal la..org kata kalau makanan dah sedap, kelemahan2 lain dah x dipandang.. betul ke?? betul la kot.. hehe

so acara yang paling dinanti tentu2lah cabutan bertuah.. berharap2 tahun ni bertuah dengan hadiah yang best2.. hmm tunggu punya tunggu no cabutan tak terkena langsung.. last2 no 029 dipanggil juga..yesss... cabutan ke empat terakhir kalau x silap... alhamdulillah bertuah juga aku..hehhe....

so hadiahnya............. sebotol minuman kesihatan Monavie.. Harga pasaran dalam rm120-rm135 kalau x silap..hehehe merasa la juga nak minum.. nak harap beli memang x la jawapnye kan..so dah abis cabutan, majlis bersurai..sebelum tu haruslah ada sekeping dua gambar..

me with Monavie

geng2 datang bersama...abaikan manusia2 x berpakaian itu ye

Post a Comment