Post Terkini

Thursday, December 20, 2012

dah 4 tahun???

uit uit uit... dah nak dekat dah.. 20.12.2012 ni birthday my bro, makhluf.. baru masuk 26..  tapi 24.12.2012 ni anniversary aku n hubby...dushhh sekejap je dah 4 tahun.. cuak seh.. makna nya aku dah berttc almost 4 tahun la.. en suami dlm 3 tahun kot..sebab tahun pertama kitorang dia cm x berapa kisah je..sebab stress blajo..hehehe.. kalau ikut angka takut la jugak..tp kalau x perasan mcm xde apa2 je.. member2 anak sume dah masuk 2 3 orang..kitorang?? nan hado lagi.. aduiii tetiba risau plak..  anak angkat?? emm akan dipertimbangkan after 5 years marriage kot.. tp cm x bersedia je..  opps kna stop dah pasal anak..nanti melalut plak..

so far pencapaian kami dalam perkahwinan  memberangsangkan la..hehe kawin pun ada pencapaian kan.. walau x mencanak naik tp sentiasa dalam keadaan membanggakan ..pada aku la pandangan orang aku x tau..  dan satu sudut positif belum dikurniakan zuriat ialah sentiasa honeymoon.huhuhu..  makin tahun makin manja..dan kepuasan tidur sabtu ahad.. berlumba masing2 x nak bangun awal..hehehe..  alhamdulillah

yang  penting tahun depan akan menjadi  lebih baik sbb komitmen study en somi dah abis.. lega... happy berganda2..

24 Disember 2012 anniversary kami ke-4. tp x kemana kot sbb en somi dah kna prepare PSM dia..  apapun gud luck utk beliau.. tahun depan kite jalan2  makan angin eh..

4 comments:

masyitah said...

muzai,nak wish happy coming 4th anniversary ye utk awak & suami. may Allah grants our wishes of becoming parents in future,in shaa Allah..take care dear. love always.

AnneRaini said...

sekejap je kan..xpe insyaallah tahun depan ada la kot rezeki ko nak berbaby.. die tgu laki ko hbs belajar sb tkt takleh bg komitmen..think +ve..hehe. Aku ni nak gi dating tgk wayangpun xlepas..camno???ko manfaatkan masa berdua sebaik2nya.

muzai said...

ita: thanks ita.. sama2 kite berusaha..masanya akan tiba..

anne: aku pun pikir cam tu jela anne..think +ve.. tapi kdg2 bila setan merasuk giveup juga.. tp perancangan Allah lebih baik kan??

Unknown said...

saya ingin bertanya tentang permohonan pengeluaran berpencen adik saya di kwsp melaka mengambil terlalu lama dari tarikh yang di pohon .


cuma kesalahan sedikit sahaja contohnya MOHD.@ MOHD tapi kenapa perlu ambil masa terlalu lama

tolong beri penjelasan sebab abang saya buat permohonan seminggu sahaja sudah selesai

kenapa kwsp melaka ni terlalu lama ambil masa untuk selesaikan