Post Terkini

Friday, December 21, 2012

GROUPUN

tgh bersantai2 tadi tetiba ada org ketuk pintu.. ketuk plak macam nak pecah je pintu tu.. tp kali ni aku cool je, sbb dah tau dah sapa yang dtg.. so tanpa membuang masa terus bukak pintu.. hasilnye....

yahooooooo...barang dari groupun dah sampai.. mmg senyum sampai telinga la aku..sepatutnya dorg hantar semlam tp lori diorg rosak. so hantar le hari ni

Ini la dia  bende alah yang aku beli.. mmg lama ngidam.. dulu2 kalau buat cookies pakai mak punye, tp skrg hak sendiri dah ada.. mak punye pun x pernah nampak dah.. iyela berapa kali pindah so x tau la mana disimpan..  tapiiiii oven xde, mixer pun xde.. so ianya akan diperap dulu .. xpe, beli sket2 dulu.. xdela rabak duit.. ok thanks groupun sbb bagi saya discount ..

2 comments:

AnneRaini said...

ko tunggu groupon buat sale utk oven pulak..hehe

muzai said...

hahaha pandai ko anne..mmg target aku kot..hari tu pernah ada offer mixer..tapi tak terbeli plak masa tu