Post Terkini

Monday, September 29, 2014

Congrats yana n syakir :)

Event : Solemnization DayVenue : Seksyen24Date : 06 September 2014

Bertempat di rumah pengantin perempuan, Alhamdulillah sepupuku telah pun selamat dinikahkan oleh ayahandanya Cik Muhiddin dengan jejaka pujaan hatinya, Syakir sebanyak 2 kali lafaz. Alhamdulillah juga, majlis berjalan sederhana tetapi meriah dengan kehadiran keluarga terdekat. 

Jom kita saksikan suasana di majlis mereka..

Sementara menunggu tok imam sampai..
hantaran
Antara hantaran kedua belah pihak
akad nikah
Tok imam buat apa tu??
My cousin.. Susah nye nak tengok dia senyum hari ni.. Muka dia sangat nervous.. Memang x dapat diselindung langsung..
Tok imam ngah bagi ceramah
Si ayu yang cantik 
mas kahwin
mas kahwin
acara akad sedang dilaksanakan
gambar family
sesi bergambar dengan pengantin..

Event : Wedding Reception Venue : Seksyen24Date : 07 September 2014

Hari langsungnya terlupa pulak nak bawak camera.. Jadi memang tak banyak aksi2 yang dirakamkan.. inipun ambil dari handphone suami..

Pengantin bersama keluarga
Ucapan untuk merpati dua sejoli
Pakcik bongsu saya :)
Tapi sayang gambar kami xde..hua hua hua..... terlupa nak snapp..sadiss.. padahal itu adalah aktiviti wajib..huhu..  dan yang penting hari ni pengantin pempuan dah tak nervous.. sangat cantik okk.....biasalah cucu-cucu wak sinah memang cantik-cantik semuanya..Ahaks..


p/s : ini adalah entry auto-post.. Semua entry aku selepas  cuti sekolah baru-baru ni adalah auto post.. Ingat aku dan nak menaip bila dah bukak sekolah?? Memang tak la kann..
Post a Comment