Post Terkini

Thursday, December 3, 2015

Ready to go

4 hari 3 malam di Sabah.. Apa ku nak buat??? Setelah berjalan2 di rumah para blogger maka siaplah itenary aku sepanjang ke sana.. Aktiviti kat sana sapa yang rancang?? Haruslah aku yang rancang..ahaks.. dari start survey, booking flight, hotel smpailah aktiviti kat sana semuanya serah pada aku.. En suami perlu angguk2 geleng2 je..hehe..takpelah kan bang...sekali setahun je.. kalau dua kali setahun haruslah bonus berganda..

So apa aktivti ???

1st Day : 
  • Tiba KK
  • Check in Tang Dynasty Hotel
  • Cari lokan bakar 
  • Menikmati sunset di Tanjung Aru
  • Makan malam area Dataran Todak
  • Jalan2 sekitar pasar filipina & kampung air
2nd Day :
  • Check out
  • Breakfast
  • Bertolak ke Kundasang-Ranau
  • Rumah Terbalik
  • Pekan Nabalu
  • Kinabalu Park
  • Pekan Kundasang
  • Desa Cattle Farem
  • Kundasang war memorial park
  • Check in Celyn Resort
3rd Day
  • Check Out
  • Tagal Fish Sg Moroli
  • Sabah Tea
  • Poring Hot Spring
  • Bertolak ke Kota Kinabalu
  • Jambatan Tamparuli
  • Check in Hotel Shang Ri La
  • Jalan-jalan sekitar KK
4th Day
  • Pulau Manukan
  • Check out
  • Jln-jln sekitar  KK
  • Balik Semenanjung
Senarai aktiviti aku ni lebih pada aktiviti siang je.. Malam mmg takde dalam perancangan since mlm tu utk rehat2 bermanja2an je.. So semua aktiviti tu bergantung pada mod en suami.. Kang tetiba mood tak baik x mau pergi tempat aku list kan haru gak.. Tapi berdasarkan pemerhatian aku mood excited dia tu dah muncul n for sure dia yg lebih excited nanti.hehehe..

bersedia untuk memberi khidmat kepada tuannya. Kita tengok adakah diak akan berkembang biak..Tungguuuuu......

**Doakan perjalanan kami berjalan lancar ye.. Risau dengan kes-kes flight tertangguh oleh AIR ASIA baru-baru ni.. Mau tanggung kerugian nanti..Huhu..