Post Terkini

Monday, June 20, 2011

Apartment medium cost.. seksyen 7

Kengkawan uitm... sape pernah duduk flat seksyen 7.. ala yang dekat ngan pasar malam tu.. aiyoyo harganya mencanak naik.. patutla sewa sebulan boleh sampai rm700.. tadi saje g kat mudah.my.. saje nak tengok harga rumah.. sekali apartment yang kitorg sewa zaman belajar dulu ada yang nak dijual.. harga?? rm195 k.. gile mahal,..padahal xdela besar mana pun.. tahun 2007 dulu sewa kitorg rm550 je..tuan rumah kata dia bayar bulan2 around rm400.. x sila dia bg tau harga rumah bawah rm90 k.. tp tu 4 thn lepas.. skrg jadi rm195k..perghhh jauh beza.. dapat beli teres 2 tingkat kat sg buloh ni..keluasan yang lebih besar kot..dalam tempoh 4 thn hartanah kat sek 7 ni naik sampai 100k..
tp memang patutla kan..tumpuan student.. lagi2 sekarang ni banyak betul pusat beli belah kat situ.. yang penting, bandar shah alam ni x lama lagi diduduki oleh orang2 kaya sahaja.. yang agak2 x berapa nk kaya silalah berhijrah ye..sekian..

Post a Comment